Empty Page Section

Paul van Schaik begeleidt en daagt al 20 jaar directie- en managementteams uit en ondersteunt hen bij het leerproces om prestatiedoorbraken te realiseren, door een combinatie van bevlogenheid ontwikkelen en proactief sturen op resultaat. Hij heeft hier ook het boek ‘De Prestatiedoorbraak’ over geschreven. De meeste ervaring heeft hij internationaal opgedaan op het gebied van Customer Experience Management en Operational Excellence. Hij heeft onder andere gewerkt voor Nokia, AT&T, KPN, Versatel, NTL, ABN AMRO, ING, Alliander, Nuon.
Paul werkte voorheen als executive partner bij Accenture en als Principal consultant bij Celerant en Gemini Consulting. Op het moment is hij Programma Directeur Lean en Change bij SNS Reaal en Program Director Lean & Continu Verbeteren bij NS Reizigers. Bij de Baak verzorgt hij een onderdeel van onze training High Performance Leadership.
Hij heeft een Master in Science aan Nijenrode University en is opgeleid als individuele coach (Co-active coaching), teamcoach Organisation & Relationship Coaching (ORSC) en Team Diagnostic Assesment.
Paul heeft zijn hele leven kleine en grote persoonlijke en zakelijke transformaties doorgemaakt. Zijn grootste transformatie was de deelname in 2009 bij het Hoffman Process.

PaulvanSchaik
Naam
Paul van Schaik
Functie
Trainer
Scroll up