Empty Page Section

De uitdagingen van jouw bedrijf staan centraal in een training op maat van de Baak.

Iedere organisatie is uniek, met een eigen dynamiek en eigen leervragen. Elk maatwerktraject maken wij om die reden in nauwe cocreatie met onze klanten.

Samen

Samenwerken begint voor ons bij een goed begrip van jouw organisatie, ambities en strategische uitdagingen. Ieder maatwerktraject start met luisteren naar elkaar. De volgende stap is een diepgaande behoefteanalyse uitgevoerd door onze trainers, waarna de doelen en de kernpunten van de training op maat gezamenlijk geformuleerd worden.

Mensen

De Baak vindt dat mensen het échte kapitaal en daarmee het succes zijn van een organisatie. Onze trainingen zijn gericht op de ‘Human Side of Enterprise’. Het verbinden van leiderschap met ondernemerschap is hierbij de focus. 

Training op maat

Onze maatwerktrajecten zijn zowel in het Nederlands en in het Engels, bedoeld voor managers, leiders, ondernemers en professionals. Wij werken met experts uit binnen- en buitenland, voornamelijk ´live´, maar ook via online interactieve sessies. Altijd met oog op het gezamenlijk resultaat.

Informatie of advies

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of advies met een van onze adviseurs via advies@debaak.nl, via 0343-556369

Advies nodig?

Neem contact op met onze adviseurs via

Telefoon
0343-556369
E-mail
advies@debaak.nl

de Baak | Facebook de Baak | LinkedIn de Baak | Twitter de Baak | YouTube de Baak | WhatsApp


Empty Page Section

  • Cofely Energy Solutions | AEM-cube

    Klantverhaal

    Cofely Energy Solutions BV was een conventioneel installatiebedrijf en is door de veranderende vraag op de markt verschoven naar innovatief projectontwikkelaarbedrijf. “Dat vraagt heel veel van je personeel”, vertelt algemeen directeur Bas Ambachtsheer. “Als managementteam besloten we dat we inzicht in onszelf moesten hebben, inclusief de blindspots, om deze bedrijfsverandering goed te kunnen uitdragen en in goede banen te leiden. Wij zijn een voorbeeld voor de rest van de teams.”

    Lees meer...

  • ING | Starting Manager

    Klantverhaal

    Starting Manager is een programma voor beginnende leidinggevenden binnen ING waarin resultaatgerichtheid en authenticiteit hand in hand gaan. Om een team strategisch te sturen en tot prestaties te laten komen moet je je medewerkers goed kunnen coachen. Dat gaat het beste als je jezelf als persoon goed kent en kunt neerzetten. Je eigenheid op een evenwichtige manier inzetten dus, binnen een redelijk op resultaatgerichte organisatie.

    Lees meer...

  • teaser_0023

    Hoe Fujifilm Europe succesvol op eigen benen ging staan

    Klantverhaal

    Fujifilm Europe verdiende jarenlang aan één succesvol product: filmrolletjes. Totdat die filmrolletjes ‘opeens’ niet meer nodig waren. Fuji had toen twee opties: reorganiseren of vernieuwen. Het werd die laatste optie. Met hulp van de Baak werd een succesvol veranderingstraject ingezet. Tegenwoordig produceert het bedrijf membranen voor gaszuivering en waterzuivering, relatief kleine producten naast de offsetplaten en fotopapier.

    Lees meer...

  • PostNL | Young Executives- Maatwerktraject

    Klantverhaal

    Joris en Kim zijn beiden deelnemer van een maatwerkvariant van het Young Executive Program (YEP) bij PostNL. Ze zijn hoogopgeleid, jong en ambitieus en ze weten wat ze willen. Zich bewust zijn van hun eigen leertraject: "Daar helpt YEP van De Baak bij. We worden gedwongen om bewust te kijken naar ons leerproces."

    Lees meer...

  • teaser_0012

    Nedstaal | MT in beweging

    Klantverhaal

    Binnen Nedstaal is in 2010 een nieuw management team gevormd. Daarnaast hebben er de afgelopen tijd een aantal wisselingen binnen het team plaatsgevonden. Dit was de aanleiding om een MT-traject samen met de Baak te gaan doen.

    Lees meer...

  • teaser_0009

    Dubois & Co | Impact...

    Klantverhaal

    Registeraccountantskantoor Dubois & Co koos voor een gewaagd leiderschapsontwikkelingstraject met de Baak. Door middel van een Management Development programma werd de vraag over de toekomst van hun organisatie bij tien potentiële leiders uit hun eigen organisatie neergelegd. Gekoppeld aan het uitwerken van deze strategiecase werkten de deelnemers aan hun eigen leiderschapskwaliteiten.

    Lees meer...

  • Strukton Civiel | efficiëntie vergroten door intervisie

    Referentie

    Strukton Civiel bestaat uit een aantal bedrijven voor infrastructuuroplossingen. De projectmanagers en projectverantwoordelijken uit de verschillende disciplines werken zeer zelfstandig aan grote en langdurige projecten, gekoppeld aan forse budgetten. Veel tijd om informatie uit te wisselen is er dan niet. Om de efficiëntie te verbeteren koos Strukton er voor om deze medewerkers een intervisietraject te laten volgen onder leiding van de Baak.

    Lees meer...

  • teaser_0010

    PostNL | Innovatiekracht en Ondernemerschap

    Klantverhaal

    Vernieuwen en ontwikkelen staan bij veel bedrijven hoog op de agenda. Daarvoor zijn medewerkers met een ondernemende houding nodig. Bij PostNL betekent dat bijvoorbeeld kansrijke producten zoals o.a. pakketdienst en e-commerce stevig en onderscheidend in de markt zetten.

    Lees meer...

  • Slachtofferhulp Nederland | intern cultuurverschil

    Klantverhaal

    Slachtofferhulp Nederland heeft onlangs de afdeling slachtofferhulp van de politie Haaglanden overgenomen. Ook al was het soort werk bijna hetzelfde (callcenter, psychosociale, praktische en crisisondersteuning en juridische dienstverlening), er bestond een cultuurverschil tussen de nieuwe groep mensen en de bestaande organisatie die leidde tot spanningen en onbegrip. Reden om met de gehele groep afdelingshoofden een dagworkshop te doen bij de Baak te Driebergen.

    Lees meer...

Scroll up