Medewerker Business Support Offertedesk


Ben jij een proactieve doortastende teamspeler met talent voor taal en cijfers? Kun jij moeiteloos schakelen tussen verschillende taken en ben je klantgericht? Dan is de functie van medewerker Business Support Offertedesk bij de Baak iets voor jou!

Als medewerker Business Support Offertedesk ben je in samenwerking met de drie collega’s van het Offertedesk team verantwoordelijk voor diverse taken binnen het offerteproces voor onze Incompany programma’s.

In deze rol ben je medeverantwoordelijk voor:

  • het redigeren en nalezen van offertes en andere teksten en deze versturen naar de klant;
  • opdrachtbevestigingen opstellen en versturen naar de klant;
  • het contact met collega’s en klanten;
  • het maken/controleren van financiële berekeningen;
  • meedenken over (maatwerk)oplossingen binnen lopende projecten;
  • lay-out-technische werkzaamheden;
  • bewaken van diverse tijdlijnen;
  • diverse administratieve werkzaamheden waaronder het verwerken van de gegevens in diverse administratieve systemen.

Over de Baak

De Baak is het trainingsinstituut voor ontwikkeling en leiderschap. Sinds onze oprichting in 1947 helpen we generaties aan professionals en leidinggevenden bij hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Bij de Baak word je uitgedaagd om te groeien en alles uit jezelf te halen. Dit doen we met onze trainingen voor persoonlijke ontwikkeling en leiderschap, maatwerktrajecten voor teams en organisaties en individuele coachingstrajecten. Onze trainingen vinden plaats op twee inspirerende locaties in de natuur.  Als Opleidingsadviseur werk je vanuit de locatie Noordwijk waar je een geweldig uitzicht hebt op zee. Ook het is het mogelijk om deels vanuit huis te werken.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt een uitstekende kennis van de programma’s van Microsoft Office;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede basiskennis van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je werkt zeer nauwkeurig;
  • Je blijft bij tegenslagen of onder druk effectief en efficiënt werken;
  • Je bezit sociale en communicatieve vaardigheden (flexibiliteit en veranderbereidheid);
  • Je hebt logisch inzicht en beoordelingsvermogen;
  • Je hebt financieel inzicht.

Wat bieden wij?

  • Een functie op basis van  0,8 fte ( 32 uur per week);
  • De mogelijkheid om hybride te werken: dit kan je zelf flexibel inrichten;
  • Diverse persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, zoals het volgen van een training bij de Baak;
  • Een uitdagende functie waarin je veel eigen verantwoordelijkheid krijgt;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een aantrekkelijke werkomgeving aan zee;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een lekkere en verantwoorde personeelslunch;
  • Een creatieve, open en informele organisatie met prettige collega’s die vanuit trots en bevlogenheid hun vak uitoefenen.

Hoe kan je solliciteren?

Spreekt deze functie jou aan? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Solliciteer via onderstaand formulier of mail je CV en motivatiebrief naar [email protected]

Sollicitatieformulier Medewerker Business Support Offertedesk

Onze locatie in Noordwijk

Werken bij de Baak

Bij de Baak draait alles om mensen en dat zie je terug in onze werkcultuur. We zijn een hechte, open organisatie waar je jezelf mag zijn en samenwerking centraal staat.

Het is een plek waar je je snel thuis voelt. De lijnen zijn kort, de communicatie is direct en er is altijd ruimte voor een goed gesprek. Je zal merken dat collega’s bereid zijn om mee te denken en mee te helpen.

Opvallend is de hoeveelheid vrijheid en verantwoordelijkheid die je krijgt. Heb je een goed idee? Dan krijg je de ruimte om het te gaan realiseren. We geloven in een cultuur van vertrouwen en moedigen eigen initiatief en innovatie aan.
Werken bij